Latley..

Varför känns det som att saker jämt fuckar upp sig när det börjat gå bra?!

Jag vet inte..
Kanske beror det på den minimala sömn jag har fått i veckan, eller så är det bara så livet är..Ibland.
Har verkligen jobbat som en tok denna vecka, tok tok..
Och sömn, jaa. Det är nog det jag behöver mest just nu, mest av allt.

Trivs för övrigt jättebra på det nya jobbet!
Trodde verkligen inte att det skulle vara som det är, men ack vilka fördomar man kan ha!

Denna vecka så har jag jobbar på Sibylla på dagarna och kvällar på Akkan..
Förhoppningsvis bra med pengar i jan. men fuck vad sleten man är!
Att gå från max 20,5 timmar, veckorna innan denna vecka, till minst 50 timmar denna vecka kändes verkligen som en konstig förändring.

Dess väntar på en, förhoppningsvis, saftig lön i Januari!
Me like! ;P

Exakt nio dagar kvar tills Julafton - Och jag har inte köpt en endaste klapp till någon ännu..
Känns bittert, ska jag behöva vara ute i sista minuten? I hate it!
Får nog dra arslet till l-sele eller nåt och panikhandla! Hrmm..
Julen är tametåen inte så rolig som den var när man var liten (mindre), jag är redan jul-stressad, less på alla julsånger, less på julmat, har ingen julstämning..
Det suger verkligen åsnedase!

Jag vill kunna känna det där magiska som man gjorde förr när julen började att närma sig.
Glädjen i att kunna hjälpa mamma att ställa fram granen och klä den, nu "smiter" jag hellre från det.
Baka pepparkakor, lussebullar, och allt annat julbak - Less, ungefär.

Nu är min fråga, vart i fan tog magin vägen?
- . ÖÖmm, den har nog sprungit och gömt sig någonstans mitt ibland all stress och skit.

Va fan, det var bättre förr, och det är inge skämt!
Jag menar, Arne Waise finns ju inte ens längre med på julafton...


Ahhh vad negativ man var idag då..

//Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0