"Da´n före da´n!"

"Imorrn bryydar, då smäller det!"



Sitter hemma i den berömda "bya-fan" nu! So fucking great! :D
Kom hem idag från Umeå!
Katrin och Marina kom ju te Umeå igår för att shoppelinen! Och shoppa, jaa. Det kan man då lungt säga att dom gjorde! Ha!

Kul att nån kunde shoppa i alla fall.. Jag fick nöja mig med att "fönstershoppa", och besöka drömmarnas magiska värld!

En sak som jag ska bli när jag blir stor, det är miljonär! Om jag inte får bli det när jag blir stor, så vill jag bli det i mitt nästa liv! yepp..

Imorrn så blir det paarty med brydarna!
Mys-romantisk-mums-middag på "tu-man-fyra" skall vi ha imorrn! Tacos is the shit!
Och helpöte vad jag har längtat till denna kväll, och helvete vad jag har längtat till mina öl, jag har längtat så mycket att det inte går att förklara! (En del saker bör dock ej förklaras, det är bara så!)
Halloween fest på hotellet, man får helt enkelt hoppas på att det bli en bra kväll, helt enkelt!.. Och som jag ska shaka mina lurviga, asså, hä lova ja! Nån som hänger på? ;P.. tss..

Imorrn så får jag ta min moders bil, golfen, till storuman! :D
Tack mor! <3
Hon vågade inte släppa iväg mig med Jettan, det är något som är vajjsing med oljan, så det ska kirras först! Och det är nog lika bra att vara på den säkra sidan!

Egentligen så har jag inte nå mer att skriva.. Måste dessutom dra ner å kolla tvätten!

Baiiii!!
//Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0