Jobb, feels nice!

Jaa, känns oxå göttans som faen! ;P
Känns bra att äntligen få lite pengar, även om det inte kommer att bli så allvärst mycket så är det lite iaf.. Och det bästa av allt är ju att man har något att göra om dagarna, jag blir så knäpp i huvudet av att inte göra någonting alls..! Så är det!

Ohh, pratade nyss med en kompis från Östersund, Jenny Nilsson.. Och gud vad skönt det var att höra hennes röst! Var ju så länge sedan sist..
Hon berättade lite skvaller, och ack ändå vad jag tycker om skvaller, I just lööööve it! :D

Fast mycket av skvallret var absolut inte positivt, vad har hänt med alla människor?.. Vela hit och vela dit..
Alla är så... Förändrade?
Fast  å andra sidan så kan jag ju inte direkt förvänta mig att allt ska vara precis som det var förut, men det är ju det jag vill att det ska vara!
Känns så konstigt att vara så långt ifrån allt, att inte finnas där..
Fick bla veta att en av mina bästa kompisar där nere har typ gjort slut med sin kille, (som för övrigt också är min kompis)...
Det är helt sjukt vad man kan vänja sig vid, som namnen på ett par tex, säger men det ena namnet, så är det nästan självklart att det andra namnet också ska finnas där.. För att man är van..

Åhh gå inte å dumpa detta i havet bara för att nån är "förändrad", jag vet att ni älskar varandra! Det står i stjärnorna att det ska vara ni!..
Svårigheterna behövs för att göra ett förhållande starkt, allt kan inte vara en dans på moln jämt, lr?
Älskar man någon tillräckligt mycket så tillåter man inte sig själv att göra vad som helst..
Nää, kanske är dags att jag åker dit och bara är.. Skulle fan behöva det!

Faan också, att saknaden kan vara så stor.. Det anade jag aldrig! Visst förstod jag att jag skulle sakna dom, men aldrig att jag kunde ana att det skulle vara så oändligt mycket!..

Fan, Fan, Fan!

(Btw - Jag hatar Pengar...) 
.....................................................................................................................

Jag ville bara säga tack till dig! Tack för att du är den du är, och tack för att du finns! Du betyder mer än du tror!

.....................................................................................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0