Länge sedan..

Heej! :D

Nu var det bra länge sedan man skrev i denna blogg, tyvärr... Så jag tänkte uppfylla Katrins önskning om att uppdatera den! ;P..

Är "hemma" i Storuman nu, ska jobba kvällen i ikväll. Och förhoppningsvis så blir det mer jobb denna vecka! För att leva på 0 inkomster går ju inte så vidare bra, och pengar. Jaa, det behöver jag verkligen! (Fast å andra sidan, vem behöver INTE pengar?)

Har inte hänt så vidare mkt på dagarna av mitt senaste liv, men det känns göttans som faen att vara tillbaka!
Var på inflyttningsfest i Sollefteå den 7:e oktober hos min syster Angelika och hennes Johan! Det var verkligen huuur roligt som helst!
Fest fredag, njaa, fest och fest, lite drickande blev det iaf. Men det var dock en lugn och rofylld fredagskväll!
Och lördagen, hade verkligen hur roligt som helst! Iaf i början av kvällen... ;P..
Det var nämligen så att Dess hade smakat på Johans whiskey, och vad jag inte kan förstå är hur jag överhuvudtaget kunde smaka på det, för att är det någonting jag avskyr så är det just whiskey. Och detta var kring 10-tiden.. Sen så kände sig Dess trött, så hon tänkte att, nu är det dags för en sk "power-nap", och den "power-napen" höll i sig ända tills 9-tiden på söndags morgon.
Det måste väl verkligen vara den längsta "power-napen" i världshostorien?!
Världsrekord skulle jag vilja säga! Hö hö hö..
Men det positiva med detta var ju att jag slapp ju iaf bakishelvete, till skillnad mot andra! :D.. Fast det negativa var ju att jag missade typ heela festen, men förhoppningsvis så blir det fler fester, och då tänker jag lägga mig SIST, så att jag inte missar någonting. Så det så!

Sen så har jag varit i Umeå en vecka, innan jag kom hit till Storuman.. Haft lite körningar och såå!

Och nu, jaa.....

Nee, nu ska jag gå å göra någonting nyttigt här hemma hos Cina och Björn!

See ya, suckers!

//Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0