Latley..


Nu var det ett bra tag sedan jag skrev..
Sitter fortfarande i Umeå hos min syster-yster!.. börjar faktiskt fundera på om hon verkligen inte börjar på att bli less på mig snart.. Haha.. ;P




Helgen har förresten vart suverän! Verkligen!


Kortet!



Kan ju börja med att berätta för er som inte vet, att i fredags så fixade jag körkortet! Wiee, så nu får jag köra bil, alldeles själv om jag så vill!
Känns mycket, mycket underligt vill jag bara påpeka..
ungefär som att "har lilla jag verkligen tagit körkortet??"..
Men samtidigt som det känns underligt så känns det också sooo fucking great!
Äntligen kan man också säga..!

I fredags så kom min andra syster, Marita och min systerdotter Saga hit till Umeå, sen på lördagen så åkte Jag, Anneli, Jennifer, Natalie, Frida (Jennifers kompis), Marita och Saga till ö-vik, för att bada på paradisbadet! Och jag fick köra till ö-vik! O hoo.. ;P
Sen när vi väl var där så mötte min tredje syster Angelicka och allas våran kusin Johanna upp oss där.. Så lördagen var en riktigt trevlig dag! Allt var huur perfekt som helst!
Dessutom så kom min baby-angel Jenny, och hennes Bische dit och badade med oss.. :D





Sen på söndagen så var vi alla helt utmattade, illamående och en obeskrivligt stor värk i kroppen!.. jag blev sjuk, Anneli blev sjuk, och Saga blev sjuk, och Marita kände sig dålig!.. Så vi bara låg framför tv:n och sov, typ hela dagen!
Men annars så var det helt ok!






Igår så åkte min systerdotter Jennifer till södra sverige till hennes pappa.. jag skjutsade henne till flyget kring kvart över 6.. Så det känns verkligen tomt här nu..
I´m fucking all alone!





Precis när jag hade kommit tillbaka till garaget igår, efter att jag hade skjutsat Jennifer så ringde min baby-angel och berättade att hon och Bische alldeles strax var i umeå!
Dom var på väg till Vännes för att kolla på en bil dom var sugen på att köpa! Och fråga mig inte var det var för bil, för att det kommer jag inte ihåg!
Såå jag hängde på dom till Vännes, och det var en riktigt fin bil! Jag tror faktiskt att köpet blir av! :D 

Jaa, och nu så sitter jag och väntar på att några gubbar ska komma med Anneli och Jannes nya tvättmaskin, dom skulle vara här kring halv 10, och det jag frågar mig nu, är vart i hela friden har dom tagit vägen?
Kanske har dom tappat bort sig, eller så tyckte dom bara att vi kunde nöja oss med den typ 15-åriga gamla trasiga maskinen vi har här, som bara läcker ut allt vatten och typ vägrar tvätta kläder, eller så ville dom bara ha den nya maskinen för sig själv...? Hrmm.. Bra fråga..

Sen när dom har kommit med den nya maskinen (OM dom kommer med den..) så ska iaf jag hoppa in i duschen, sen så ska jag gå och vara social med Mikkis, som för nuvarande är här i stan! :D.. Jiiihaw!

Sen imorrn så kommer ju Katrin och Marina hit till Umeå! Dom ska shoppa loss som aldrig förr och bränna en massa massa pengar! Kul att någon kan göra det i alla fall!.. hrmm..
Sen på Torsdag så blir det hemfärd, och jag ska hem till mor och far för att berätta att jag klarade körkortet i fredags, för att dom vet nämligen inte om något ännu! HA! (Jaa, om inte nu någon har skvallrat!)..
Måste köpa blommor till mor också. kom jag på nu.. Inte för att hon fyller år, utan för att hon är en såndär underbar mor som man kan ha, och för all hjälp jag har fått med mitt körkort när hon har lånat ut pengar till mig och så.. Jaa, för att utan hennes hjälp så hade jag knappast kunnat gå gymnasiet i Östersund, eller ta körkortet nu..
Så jag är henne verkligen evigt tacksam! <3






Nää gott folk.. Det var väl allt för idag!
Nus ska jag gå och göra någon nytta..

Pöss´n å Kram´n!

//Dess

(Btw - Jag älskar kommentarer! Ge mig kommentarer!!!)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Och vem är killen som kysser dig passionerat på kortet då ? Eller såg jag fel ;P

2006-10-31 @ 14:16:05
Postat av: Jenny

ÅÅ det känns så bra att kunna spendera lite tid med mitt gummi ibland!!!

2006-10-31 @ 15:30:34
URL: http://sniskan.blogg.se
Postat av: Jenny

Uppdatera kvinna!!!!

2006-11-02 @ 11:41:17
Postat av: Svar på Katrins kommentar!

Det är jue Jenny å Bische som hånglar på kortet jue!! Haha, skaffa glasögon bryyyden! ;P

2006-11-02 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0