Listelinen! ;P

Jaa, nu sitter man här i Umeå, igen..

Känns bra samtidigt som det känns mindre bra!
It´s so fucking hard to explain..
Hade körlektion idag, och det gick väl sisådär... Ibland fattar jag inte vad jag har gjort av min hjärna.. Jag vet så väl vad MAN INTE SKA GÖRA, men ändå så gör jag fel!? Kanske det kan förklaras med att man inte är sådär vidare pigg klockan 7 på morgonen, men iaf!..

Jag hade tur ändå när jag åkte bussen på väg hit till Umeå, jag behövde inte sitta bredvis en gammal alkis, och det var inte alls så fullt på bussen! Phuu..
Och det bästa med allt var att jag sov ändå från Lycksele till Umeå, huur fucking najjs som helst jue! ;P

Nää, egentligen så har jag inte så mycket att skriva om.. Typiskt nog..
Ska faktiskt gå och spela kort med min älskade systerdotter Jennifer nu!
Och jag säger bara en sak - Pax för att vinna!.. Haha!

  

                    

             




Här har vi en till lista.. Var bara tvungen att fylla i den.. Som sagt, lite roar barnen! ;P
Trevlig läsning..


1. Var hittade du den här listan? I min baby-angels blogg (sniskan.blogg.se)
2. Var är dina föräldrar födda? Granåsen och Grannäs..
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Hrmm...?
4. Vilken är din favoritrestaurang? Jag har ingen speciell favvorestaurang.. Jag gillar bara att äta! haha!
5. När badade du i en pool senast? I was a fucking long time ago..
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Jajjemensan, vartenda fucking år i grundskolan! (slussfors skola!)
7. Hur många barn vill du ha? Minst 2!
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jag tycker om all musik, från och till, men den musikstilen som jag har svårast att lyssna på är nog deathmetal och dyl..
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Alldeles för sent!
10. Vad har du för TV-kanaler? Hemma i bya-jäveln så har vi typ boxerpaket! Yepp!
11. Har du åkt moped någon gång? Jag kan räkna alla ggr på en hand..
12. Har du busringt någon gång? Haha, jaa.. Lite roar barnen heter det ju!
13. Har du fått felparkeringsböter? Kan man få det utan att ha körkort? Tss.. ;P
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jag har ej, men vill såååå gärna!!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Ööm... Finlandsgränsen?!
16. Har du en egen trädgård? Neerå!
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Helge och Nemi! hihi..
18. Kan du alla orden i nationalsången? Jajjekurt!
19. Badkar eller duschkabin? BADKAR!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Ica age2.. Me like! ;P.. Hö hö hö..
21. Favoritpizza? Gamle goa capricosa. Lr hur dt nu stavas.. :D
22. Chips eller popcorn? Chips!
23. Vilken färg på läppstift använder du? Jag använder inte läppstift!
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ehh, noee.. Skulle nog inte vilja det heller!
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? HAHAHA, var detta ett skämt lr.? Klart att jag inte har.. Existerar inga sådana i Storuman" Tss..
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsinjuice!
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Min systerdotter Jennifer idag, vi käkade på Frasses! O hoo.. :D
28. Favoritchoklad? Marabous mjölkchoklad med dajm!
29. När röstade du senast? Vet ej..
30. När åt du en hemodlad tomat sist? När jag gick i 3:an på grundskolan kanske..
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ahh, joo. i tröstpris.. Bra skit, alla blir goa och glada!
32. Är du bra på matlagning? Jaa, inte för att skryta men.. ;P
33. Klarar du att tanka själv? Det gör jag!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Neru, det är nog bara skit i alla fall!
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola offcourse, Pepsi är bara nåt wannabee-skit!
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ??
37. Vad var det senaste du handlade? Idag, jag köpte snus - FY PÅ MIG!
38. Har du kräkts offentligt? Hahaha....
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken, såklart!
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, det för jag.
41. Har du ringt något betalnummer? Nee, inte vad jag vet i alla fall..
42. Kan man vara vän med sitt ex? Kan kan man väl, frågan är om man vill...
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min mammi..
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Inte vet jag!?
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Något jävligt drygt..
46. Vad har du i din väska? En massa skit, som egentligen INTE ska ligga där i!
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Inte som jag kan komma på nu..
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag är frisk, (någorlunda iaf.. haha), och att min familj och mina vänner mår bra!




Puss å kram!
//Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0