Oktober..

3:e oktober idag.. 

Kan inte fatta hur jäkla fort tiden går! Det börjar bli mörkt och kallt på kvällarna. Regnigt och kalla vindar, och löven börjar sakta falla från träden! Allt detta som hösten för med sig... Vill inte, jag vill ha sommar igen, Sol, bad och ljumma vindar, sena ljusa sommarkvällar!
Nee, nu ska man istället börja klä sig, på med tjockjackan, varma skor, ev. långkalsonger, yllesockar.. osv..

Är det bara jag som tycker att det är lite jobbigt?

Det enda som är riktigt mysigt med hösten är då man kan sitta inne med levade ljus, en mysig fleesepläd, en bra bok eller en bra film, och självklart en kopp med the och ett bra sällskap! ;).. Det gillar jag!

Nää, nu ska jag göra mig iordning, ringa till Katrin och sen så ska vi förhoppningsvis gå ut å käka lunch!

Kramz!
//Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0