Onsdag!

Hej å hå, vad tiden går fort när man har roligt!.. Ehh..

Måste bara berätta om världens knäppast dröm som jag hade inatt..  Haha!
Det var jag och mamma i någon konstig stad, i någon konstig lägenhet, men jag kände människan som bodde i lägenheten, men miss dock inte vem det var..
Jag hade tydligen skurit mig i fingret, och ett, tu tre så tappade jag helt plötsligt mitt finger!? Bara sådär.. Knäppt!
Också hände det en massa annat knäppt som jag inte riktigt kom ihåg, men att jag tappade mitt jävla finger, det kommer jag minsann ihåg.. Vaknade mitt i natten, satte mig upp, och tänkte.. Va fan? Och så dum som jag är så var jag ju tvungen att kolla om fingret var kvar också! Öömm..
Undra var man får alla knäppa drömmar ifrån? 

Jaa, igår så bowlade jag och Katrin, och jag förlorade! Fuck!

Men jag har bestämt att jag ska ha en revansch! Å då ska jag få vinna, yepp..

Längtar till Halloween, faan vad jag hoppas att man kan hitta på något roligt då! Orkar inte sitta och bara sitta..


Näee, egentligen så har jag inte orken att sitta här och skriva, inte just nu iaf..


Puss å Kraam!


//Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0