Nystart!

Jaa, hej och hå vad det går mellan pattar och lår!

Tänkte att jag skulle starta upp en alldeles egen blogg, får se hur det går och hur aktiv jag kommer att vara med den! ;P
  
Det händer ganska så lite i mitt liv nuförtiden..
Men förhoppningsvis så kommer det att ändras i och med den önskade flytten till Umeå, det efterlängtade körkortet, och ett nytt jobb (på förhoppningsvis ett café här i Umeå).. Men jag har inte planerat så mkt än, så det lär ta ett tag.. men måste ju lixom hitta sig ett boende osv.. Men tills vidare så verkar det som att jag får bo här hos min älskade storasyster anneli och hennes familj! :D

Planer på G: (Dock utan inbördes ordning..)

  • Inflyttningsfest hos Angelicka & Johan den 7/10.
  • Efterlängtat besök till Ösd. (Datum ej bestämt)
  • Förhoppningsvis julklappshandel med Jenny i Ö-vik inom en snar framtid.
  • KÖRKORTET!

M.M..

Nee, nu ska jag hjälpa syster med maten!

//Dess


Kommentarer
Postat av: anne

oooo välkommen in i bloggens värld! hoppas på att få läsa ALLT om ditt liv :-) Pussar

2006-09-26 @ 17:59:37
URL: http://enna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0