Shiit! ;)

Syster Anneli ringde ikväll, och det första hon sa var: Jag har bokat en resa åt du och Kristoffer till Turkiet
Och jag bara; Eh va?!
Jaa, sa hon...
Fast hon hade inte riktigt bokat den ännu, men hon var på god väg, det fattades bara våra person-nummer osv.
Jag var ju tvungen att ringa och kolla med gubben först, innan jag sa ja.
Och han tyckte väl att det lät helt okej!
FAAN VAD KUL!
Åka till Turkiet med Janne, Anneli, Jennifer, Natalie och min darling! Veery Najjs!
Resan är den 21/5-08. Ett bra tag kvar, men det är bra, för då hinner man ju spara! ;)
Den är tyvärr bara en vecka, men det gör mig ingenting! Kul kul kul!!


Hihi!


Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Va roligt !! Skulle också vilja åka iväg nånstans..

2007-12-05 @ 10:40:26
URL: http://www.angelikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0