Tadah!

Har alldeles nyss kommit hem efter ett besök hos pettermannen!
Han är hemma och är förkyld, stackarn!
Gick över med varmt the och brownies! Han blev glad! :D
Var verkligen kul att träffa han igen, det var ju så länge sedan sist... Han har varit en efterlängtad vän!

Imorgon och på tisdag så är jag ledig från jobbet/jobben... Fast någon avsevärd sovmorgon blir det inte precis.. Ska ju upp och tvätta kläder imorrn kl 06.00. Phuu. Fast å andra sidan så får jag väl skylla mig själv som inte var och kollade tidigare om det inte fanns någon tidigare tvätt-tid.
Yeah yeah, whatever.
Och på tisdag så ska Jettan lämnas in på Station kl 09.00. Jippi..

Såå, jaa.. Om jag ska få någon sån här slags sömn, så är det väl bäst att jag packar mitt arsle isäng.
Fast först så måste jag bara snöra ihop alla kläder som ska tvättas..

Åååå, Btw. Snaaart så kommer min favorit Katarina Stenman hem!!!! Den 25:e dec anländer kvinnan till storuman! Då blir det nog ferre!! ;)
Omg vad jag har saknat denna kvinna! Storuman är verkligen inte detsamma utan henne!..
Så det ska bli ett riktigt roligt återträffande! Hihi

Natti!
//D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0