A hard work, work!

jajjekurt.

Känner mig verkligen som en hårt arbetande kvinna nuförtiden, faktiskt.
Arbetar i ca 6 dagar i rad nu på bullan, och förhoppningsvis lite dagar på akkan till veckan.

Schmokkat! ;P



Flumm-faan i jag och kickan tittade visst förbi igårkväll.
Vi låg och pratade och egentligen så vet jag inte riktigt om vad. Men det mesta mellan himmel och jord brukar ploppa fram när vi pratar innan vi somnar, och igår så var nog det stora samtalsämnet om när man var barn och lekte en massa knäppa lekar.
Tex när man gick på förskola, och lekte "mamma, pappa barn.

jåjå-
"Ska vi leka mamma, pappa, barn?
Är vi inte lite för gamla för det?
Äh, hell no, vi leker mamma och pappa gör barn i stället! "
Ehh?!

höhöhö.

det och en massa andra saker ploppade upp.
Toyboy´s
fingrar hit och dit
mm.

Näe, man är helt enkelt inte riktigt frisk, för fem öre.

Ja, jag heter Edlund i efternamn, vad fan har du för ursäkt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0