Hej hej..

Yes, jag lever fortfarande efter helgens bravader.
Och jag sa att jag skulle ta det lungt, men det var allt annat än lugnt. hell yeah, men skoj hade jag! :)

Idag har jag tjänat mig en hel tjugo-peng!
Krille tyckte nämligen att jag svor som satan idag, och sa att jag skulle sluta att svära. Men nu är det såhär att okej, jag svär en hel del, men han är mkt mkt värre än jag..
Så jag sa att, näe, för jag tänker aldrig sluta svära.. Eller i alla fall inte tills du har slutat svära.

Så han tyckte att den som svor första var skyldig en andra en tjuga. Han kunde hålla sig i ca 20 min...

HA, SUCKER!

En helt okej välförtjänt tjuga tycker jag!

Nöe, nu ska jag ta och gräva fram lite mat.

Se ya!

//Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0