Jodu .

fredag kväll, och vad gör jag ?
- Jo, sitter vid datorn ock skriver blogg.
(Jiiiihaw)


Kickan sitter i soffan och kollar på en massa kort på kattas diggis, medan katta sitter i hallen och gör sitt hår rakt och fint. (Inte för att det är fult när hon har lockigt.) 
Den kvinnan ska nämligen ut och dricka alkoholhaltiga drycker på 3:an ikwell.

Kul för hon.
Jag vill också dricka, och då är det inte vatten jag snackar om.

Det suger i min öl-tarm, och saken blir verkligen inte bättre av att det står 2st flak pilsner i mitt kök. Jäääla shiiit!
Men dom är till Yran, så ikket röra!


Näe, jag ska nog sitta här i min lgh med kickan och pilla navel ludd eller nåt..
Ohhh, eller så kan man ju alltid go lite wild and crazy och pilla tå ludd ist! ;P
Hell Yeah!


Jobb hela helgen.

Sug min adle
säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0