less och rastlös.

Yes, det är jag verkligen nu .


Känns som att det är dags för en rejäl förändring, orkar inte riktigt med storuman längre.
Katta och katrin ska flytta, och kickan vill flytta. Och det är ju som mina brudar som jag umgås allra mest med.
Varför ska jag då vara kvar här?
För Storuman kommer ju alltid att finnas kvar, vare sig man vill eller inte.


Jag är ingen storuman-tjej.
Jag vill inte vara kvar här för evigt.


Men samtidigt som jag verkligen vill dra, så känns det också lite omständigt.
Säga upp lägenheten, och allt med den, städa ur, flytta möbler. Oj, oj.
Sen så ska man skaffa ett nytt jobb, en ny lägenhet. Vem vet, man kanske tom flyttar tll en helt ny stad. (Eller land?!) Då ska man lära känna en massa nya människor också.
Fast det skulle ju vara kul.
Nya människor, nya kontakter. :)


Men nu kommer vi till det allra största problemet, var i hela friden skulle man flytta?!
Norge skulle vara kul. Fast det kan bli (eller rättre sagt, det skulle bli) stora besvär med det norska språket. För jag förstår verkligen inte norska. Det är sant, på riktigt!
Eller så blir det Östersund, igen.
Eller Sollefteå.
Eller Göteborg.
Eller kanske till och med england, eller irland.


För det är så sant, jag tänker ta mej faen inte stanna här så jäkla länge till.


Punkt slut!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Oh, storuman känns så avlägset. Finns ju saker som gör att man vill stanna, men det finns ju saker som gör att man vill flytta också.
Hm, ingen som vet var vi kommer att hamn, slutar helst med att vi bor i barsele typ :P Hah
i love you! Pyss

2007-07-22 @ 12:23:51
URL: http://xSvanberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, gumman. I Barsele vägrar jag att hamna, på riktigt alltså! Varkligen STENVÄGRAR! ;P. Nedu, vi ska far far away! ;P. Puss på dig elsk!

2007-07-22 @ 21:44:38
Postat av: Din Jenny

Säsongsjobba i ÅRE med mej i vinter!!

2007-07-22 @ 23:49:31
URL: http://sniskan.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker du inte ska oroa dig så mycket. Att jag flytta till malmö gör ju inte så stor skada för så ofta träffas vi ju inte och vi får väl ta upp en sån där telefon-kontakt istället.. Och vart ska Katta flytta nu då, trodde hon skulle gå den där musik-grejen med petter på folkhög ?!
Och kickan kommer nog inte flytta någonstans den närmaste tiden, hon pratar om det men det lär nog dröja innan hon verkligen flyttar..
Du ska nog se att nästa år så bor ni fortfarande kvar i din lgh på skolgatan tillsammans, ni turas om att jobba någongång då och då på byllan, tranan och akkan.. Jag kommer hem på lov och då träffas vi,.. så igentligen kommer inte mycket att förändras ;D

2007-08-01 @ 11:53:43
Postat av: Anonym

Näe, för jag har just insett att det är jag som kommer bo kvar i den här hålan. Katrin till Malmö snart, Katta är ju i Norge nu och du har Krille.
Det är bara att inse det och bita i de sura äpplet.
C-u.

2007-11-07 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0