Måndags-ångest? Eh Ja.

Jahapp, så var helgen slut. Och imorrn så är det måndag.
Jag hatar måndagar!


Jobb på akkan månd, tisd och onsdag.
Sen på torsd på bullan.
Och sen efter det så bär det iväg till ösd och YRAN!!!
Omg, vad jag längtar!


Ikwell så har jag, Katrin, Katta och Johan varit och sett Die Hard 4 på bion.
Den var faktiskt bra!
Men det känns som att jag nog borde nog se dom andra Die Hard filmerna.. Kanske? ;)
Har nog bara sett en... Hah.


Ne, borde nog ta och natta kudden...


So long suckers!


Kommentarer
Postat av: Kickan

UPPDATERA CHALALALALAA, UPPDATERA CHALALALA!!
hah ;) I want some news! ^^

2007-08-01 @ 18:52:48
Postat av: dess

news? Kickan lilla, du vet ju redan om allt som "händer" i mitt händelselösa liv.

2007-08-11 @ 20:01:43
Postat av: Angelikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

"You tell me fan !"
Uppdatera bloggen din kvinna !

2007-08-18 @ 20:07:04
URL: http://www.wildtribes.se/yahto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0