O ja

Hmm..


Känns verkligen som att jag är den tröttaste kvinnan i sverige. Och ja, ni har säkert hört den förr. Men det är utan överdrift !


Campingen på yran är bokad !
Ölen kirrad . 
Packlistan almost klar .


Ja, nu är det bara tältet kvar, men det får Aslak fixa !


Jag & Kickan är taggad till 100000000000000 !


( Synd bara att det är en hel jävla vecka kvar . )


Det blir nog så att i slutändan så blir det nog bara jag å kickan som åker .
Tråkigt, hoppas att Fia kanske kan följa med i alla fall .


Ikwell så bjöd catsy å hennes bror på middag, fläskfilé med klyftpotatis och beasås. Göttans !
Sen så blev det bowling på våran exklusiva bowlinghall här i Storuman.
...Katta vann...
Men ja ä int bitter .


Jag vet inte, men det känns verkligen som att jag har tappat suget på allt .
Kanske beror det bara på tröttheten ?


I don´t know . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0