Snart så..




"Klar´t å betar´t"

Yees, nu är resan till Bulgarien betald, och nu väntar vi bara på att dagarna ska gå så vi får åka på våran, förhoppningsvis, härliga utlandsresa i heela 2 veckor! (:

Och jag håller nästan på att längta ihjäl mig! Jag vill  att dagarna ska gå fort,fort.. Men samtidigt så vill jag inte att sommaren här ska ta slut...


well well, det löser sig nog!

Och i helgen så kommer min vän fredrik från Östersund för att våldgästa jag och kickan! Kul som faan! (;

Noe, dags att kolla till tvätten!

//Dess


Kommentarer
Postat av: Anonym

so fucking najjs :)

2007-07-10 @ 17:34:47
Postat av: Katrin - vem annars ;P

Du kanske inte har tittat ut de senaste dagarna, men det är inte mycket till sommar vi har.. ;D
Ska juli fortsätta så här så vill jag åka till bulgarien nu !!!
Glöm inte att skaffa en digital kamera så vi kan fota alla schnygga boys ;P

2007-07-10 @ 20:52:22
Postat av: Dess

Haha, du har faen rätt! Men jag trodde faktiskt att det fanns hopp för en fin, jaa, eller finare sommar, men jag börjar på att tapppa det där sk hoppet snart.. Jag vill ha sol NU! Eh ja, jag ska kolla runt lite. Puss påre gummz!

2007-07-11 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0