Suck.

Jag måste verkligen köpa mig en digitalkamera , enligt Katrin i alla fall.

Fast i och försig så ligger det nog lite sanning i det hela.
För hur fina kort kommer det att bli om jag tar med mig min gamla skruttiga "jul-tidnings kamera" , som för övrigt är ungefär över 7 år. 
Jag är mycket överraskad över hur länge den har hållt, och jag lovar, den är verkligen INTE toppmodern.
Den är lika stor som en tegelsten, kind of.  Och det är verkligen inte automatisk "tillbakaspolning", neru. Det är handvevning som gäller! hell Yeah!
Så, om jag tar med mig den till Bulgarien så blir jag nog mobbad forever...

Och en engångskamera finns inte ens att tänka på, dom är så tråkiga.

Men men..

Så, digitalkameran är mitt nya betymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0