Jå jå..

Hur mycket jag än älskar att vara ledig så blir man tamejtåen knäpp av att bara vara hemma och typ göra nada. Suck. Men som tur är så behöver man inte vara ensammen heela tiden, kickan bor ju här nu! :D
Och jag tror faen inte att det går en enda timma, då vi ses, utan att vi skrattar, antingen åt varandras knäppigheter, eller åt något annat heeelt crazy!
Livet är wonderful just nu! Och jag älskar det!

Huston, I think we got a problem!?
höhö..

Vi fick för oss att göra en kanalsökning på min gamm-tv. Ahh, eller jag gav det hela ansvaret åt kickeli-kickan eftersom att dom som känner mig vet att jag och teknikens problematiska värld inte är direkt tajta.
Så, kickan började, och sen så var nog det hela färdigt, och jag tyckte att det hela såg faktiskt helt okej ut..
Tills...
...Vi skulle kolla vilja nya fräna kanaler jag hade fått in på min tv från 80-talet. Typ. Njaa, det var myrornas krig på varenda jävla kanal! Hell Yeah! :/...Inte coolt.
(Men det är dock inget en hårdrockare gråter över!)
Kickan skrattade, och min enda kommentar var: kan vi ringa pappsen? (Kickans papps, som för övrigt kan faen allt på denna jord. Jag har aldrig i hela mitt snart 20-åriga liv varit med om att det INTE finns något som karl´n inte kan kirra!.. )
Näe, sa kickan. Jag kirrar det här jag!
Yees, gör det du, jag sätter mig å skriver blogg jag, sa ja.

Jaa, nu är den inte så fasansfulla incidenten över, och alla mina kanaler är tillbaka +lite fler än vad jag hade innan....
"Det löser sig, sa gubben som sket i vasken"..

yeah.

Imorgon så blir det Pauträsk med, såvitt jag vet i nufallet, Kickan, Katrin Sten, Mia och Marina! Kom dit och joina oss vetja! ;p

Kyss och Kläm!

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0