jäkla pengar.

Ohh, jag blir så förbannad.
Jag tycker verkligen inte om pengar! No Way! 
Dom är verkligen roten till allt jävla problem här i världen.

Har nyss betalat räkningar på över 4. 000 kr, och jag har inte ens kvar hälften av lönen.
Detta blir verkligen en fattig månad...
Har alldeles precis konstaterat att det inte blir någon utgång på storumandagarna som är i helgen. Näe, för jag missar både hotellet på fredagen, OCH dansgalan på lördagen, detta bara pga att jag inte har råd. Kan ju inte "slösa" pengar nu, för jag måste ju för faen ha råd att leva, pengar till mat, kattmat och kattsand resten av månaden också.

Kan man bli mer deprimerad än såhär?
Ju mer jag tänker på det, desto mer förbannad bli jag bara!
Och dom där skattepengarna svär jag fortf över. Jävla skatteverket!

Näe, för när jag blir stor så tänker jag bli miljonär! Då kanske man slipper alla dom här satans jävla problemen.

Kommentarer
Postat av: Hrm, guess who ^^

TÄNK OM DESSAN KUNDE UPPDATERA SIN BLOGG OCKSÅ!? :P hah

2007-06-28 @ 21:50:12
Postat av: Dess

Svar: MÄEN JAG BRUKAR JU FAKTISKT GÖRA DET!

2007-06-28 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0