Tillbaka!

Yes, nu är jag här..igen!

Har faen inte kunnat sitta vid datorn pga att Martin tog tillbaka sin, som jag fick låna. Så jag var utan dator där ett bra tag. Därav anledningen till att inte min blogg uppdaterats på mkt mkt länge..
 Men rackarns, tro det eller ej, men man kan överleva utan dator! ;P.. Titta bara på mig! Hah

Lite uppdates..

Nu har jag och Katrin äntligen bokat våran resa till Bulgarien och Sunny Beach! Yees, den 21:a augusti så flyger vi från Arlanda mot (förhoppningsvis) värme, sol, paraplydrinkar, och underbart partyliv!

Kickan har flyttat in hos mig i min lägenhet, haha, jaa. Så nu vart man sambo igen! ;P... Kuul!! Gissa bara vilken crazy sommar detta kommer att bli!

Tyvärr så kommer jag inte på ngt mer "spännande" som har hänt i mitt liv, men jag återkommer! ;P

Kyss och Kläm!

//Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0