Ehh..

Lite "Listor.."

1.

1. Your real name:
Desireé

2. YOUR GANGSTA NAME: (first 3 letters of real name plus izzle)
Desizzle


3. YOUR DETECTIVE NAME: (fav color and fav animal)
Black Cat


4. YOUR SOAP OPERA NAME: (middle name, and current street name)
Anna Skolgatan.. (Är för övrigt bombsäker på att det hade låtit tuffare på engelska... Tss)

5. YOUR STAR WARS NAME: (the first 3 letters of your last name, first 2 letters of your first name, first 3 letters of mom's maiden name)
Edldeper


6. YOUR SUPERHERO NAME: (2nd favorite color, favorite drink).
Blue White Russian


7. YOUR IEAQI NAME: (2nd letter of your first name, 3rd letter of your last name, any letter of your middle name, 2nd letter of your moms maiden name, 3rd letter of you dads middle name, 1st letter of a siblings first name, last letter of your moms middle name)
Elaelma

8. YOUR WITNESS PROTECTION NAME: (mothers middle name)
Anita


 9. YOUR GOTH NAME: (black and the name of one your pets)
Black Kisse.. (Ehhh.. låter som ngn ny kodis lr liknande..)


Världens konstigaste lista, men kul...jättekul..




2.


Vad blir ditt namn baklänges? Éerised

Har du gjort en snöängel i år? Nej

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? ?
Platt eller lockigt hår? Lockigt, vill jag ha i alla fall..

Är du kär i någon? ----Beeeep---

Vad gör du när det regnar? Svär, tyvärr så blir min bil blöt - INUTI, när det regnar..
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Noee
Vad har du för startsida på internet? Eh

Vem ringde du senast? Robin

Tycker du att sengångare är söta? Nä, men dom ser jävligt roliga ut.
Har du haft vattkoppor? Japp
Har du någon gång testat karate? HAHA, i mina drömmar går allt bra. Även om verkligheten tyvärr ej ser densamma ut.
Vilken mobilringsignal? "Hallå, det ringer, hallå." osv.
Minimorötter eller pommes frites? POMMES!!
Första sporten du gick på? Hockey, maybe..
Vad längtar du mest till just nu? Sommar, sol och värme!
Hur gammal har du tänkt bli? Minst 95!
När åt du senast en fiskbulle? Det var ett bra tag sedan om jag säger så.
Vad drömde du inatt?
Kom ej ihåg.
Vilken tv-serie är bäst? Sex and the city, helt klart!
Kan du gå ner i spagat? Hell No.
Vad åt du senast? Korv m. makaroner.
Höga eller låga strumpor? Låga

Vad är du mest rädd för i hela världen? Att bli ensam
Har du varit kär i en kändis? HAha..

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ja, tyvärr allt för ofta.
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Blå??

Vad har du för färg på ditt påslakan? Grönt.

Vad ska du döpa dina barn till? Oliver, Angelin och William.
Sommar eller snö? Sommar.
Bikini eller baddräkt? Bikini.
Snyggaste läraren? Fuck... Jag har ju bara haft gamlingar, i princip.. Sååå jag säger PASS.
Är du mörkrädd? Nope
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Yes.
Riktig gran eller plastgran? Plast.
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt.
Luktar dina fisar hallon? Självklart!
Godaste drickan till frukosten? Juice, helst apelsin med fruktkött i!

Senast lästa bok? Minns inte

Vem kramade du senast? Kickan!

Älskar du att sjunga? Bara i duschen!

Vill du bli president? Noee. Jag klarar mig fint med att vara "bara jag."
Har du spelat kille i en teater? Yes.
Duscha eller bada? Bada
Kan du ditt mobilnr utantill? Japp. Fast det är faen i mig knappt det..

Har du tråkigt? Njaa, det beror på...

Har du gråtit i skolan nån gång? Oh ja, skolstressen är hemsk!

Stockholm city, Metro eller .SE? Ööm? Vadän detta?

Hur tar du dig till skolan?

Har du någonsin sminkat dig som punkare? Näee
Sjunger du på toa? I duschen, Ja.

Vilken färg har din jacka? Svart.

Använder du långkallingar? Yes, äre kallt så är det.

Är du höjdrädd? ahh, kanske.

Vilket land vill du åka till? Måånga...!
Vad var det senaste som fick dig att skratta? När jag pratade med Robin.
Vad ska du göra NU? Gå och lägga mig, förhoppningsvis!


 

Fan vilket jäkla liv man har om man har tid att sitta och fylla i alla dessa listor! Hah.

Sorgligt..


 

//D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0