Lördag!

Det är tråkigt att skriva rubriker, vet inte hur jag kom på att jag tycker det, men.. Satt faen ett tag och funderade på vad rubriken på dagens inälgg skulle få bli, och "lördag" var det enda vettiga jag kom på. Hah!

Igår så var jag, kickan och robin på Storumans, jaa, vad ska man kalla det "inneställe".. Jag skulle dock inte säga krogen, för nog är jag van vid mer "krogigt" är så.. Aja, fest var det i alla fall.
Och vi var med största säkerhet, förutom dom som jobbar där, nyktrast på stället. Och jag har aldrig i min själ haft något emot fulla människor då jag själv har varit nykter. Men jag tror det tog en drastisk vändning där.
Men jag fick mig ett gott skratt lite nu och då, fast det tog genast slut då jag tänkte "Fan, sådär sitter säkert folk och skrattar åt mig också när jag är full, och dom nykter..." Ehh.. Shiiiit!

Så det blev en sen kväll för mig där, kom i säng vid 1. (Dvs. alldeles för sent med tanke på att jag började 7 i morse.)
Oiitch vad jag var trött, tröttast i världen, ungefär.

Såå... idag så har jag och Kickan rockat fett på bullan, vi är verkligen ett par crazy motherfuckers!
Anledningen till alla galenheter kan dock bero på att vi båda var en aningen övertrötta efter gårdagen! Eller kanske alldeles för mycket övertrötta. Men faen, kul har vi haft i alla fall. Jag tror jag har skrattat så mycket så jag kommer med största sannolighet att ha träningsvärk i magen imorrn, säkert.

Ja, så nu sitter jag här, framför datorn. (Såklart, hur skulle annars detta inlägg komma till världen?! Sucker..) Som jag antagligen inte kommer att ha länge till, eftersom att Martin ska ha tillbaka sin. Men jag hoppas och ber till gud att han är snäll och kan få igång min gamm-skabb-dator.
För Jaa..
Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag tror tyvärr inte att jag kommer att klara mig så länge utan en dator. För nu är jag tamejfaen van att ha en!
Och det Dess är van att få ha, det ska hon få fortsätta att få ha! Yepp!

Nu ska jag alldeles strax ta en snabb power-nap, eller taktik-vila, som man också kan säga. Sen in i duschen och sen fort till jobb nr2, Akkan.
Jåå, och där är man fast till 22-tiden ikwell.

Sen så bär det väl iväg hem till Catsy och Co, jag måste ju vara liite social med kvinnan och svänggänget.

Nu har jag ikket tid att sitta här längre!

Kyss i krysset! ;P

//D

Kommentarer
Postat av: Kickan

You know it, we roooock!
Men, jag är mätt än så, de är ok.
;D FYFAN! så roligt jag har fhaft i helgen, skulle inte byta bort den här helgen mot nått annat i helgen världen! :D

2007-05-20 @ 02:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0