dkdhfkdnggkls

Faan, det är så jäkla tråkigt att käka när man varken känner smak eller lukt.
Åt en macka med leverpastej på, nja. Kändes som att jag tuggade en mjuk toffla. Skumt..

Skulle ju som städa min apartment idag, men jag känner mig så jäkla lealös, så jag tror att jag skjuter upp det till imorrn ist, jag tvättade ju idag iaf! ;) En sak i taget..
Vill att det ska se fint ut tills min babe kommer, just nu så ser det ut som ett bombnedslag. Huuva.
Jag tänker faktiskt baka storumankaka imorrn oxå! (Arom kaka) Den är oootroligt god! Den ska jag nog ta med till umeå till jul så får syrran å Co smaka. :)

Jag har faktiskt gått och fått ett bak-abstinens, men tyvärr så kan jag inte baka alltför mkt. Jag har för fanken en för liten frys... :( Och det finns inte planer i världen på att jag vill eller ska äta upp allt själv. Hrm..
Huston, I think we got a problem over here...

God Damne vad jag känner mig kräkless på storuman just nu. Jag vill ikket vara här !
Så fort jag är ledig så ska jag min rymma iväg till schtaan!

Noe, nu ska jag gå på bilisen och köpa snuuuus!

So long, suckers!

//D

Kommentarer
Postat av: idapinsky

Men se, vems blogg hittade lilla moi åt om inte världens bästaste Dessans? Ih! Saknar dig gummsan! Puss

2007-11-28 @ 21:18:57
URL: http://un4giveabl3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0