Förkyld.. :/

Jaa, då sitter man här förkyld och jävlig.
Håller för övrigt på att snyta sönder min näsa, men nu har jag iaf köpt nässpray så nu slipper man väl vakna 2455164 ggr inatt av att käften håller på att torka ut pga att man inte kan andas genom näsan, och är därför tvingad att sova med käften på vid gavel...

Har sagt upp lägenhten idag, så den sista februari så ska jag vara ute från lägenheten. Innan dess så borde jag väl ändå ha hunnit få ett jobb i sctaaan ?!
+ att jag sade upp internet också, tacka faan för att man blir av med dom. Jävla Adamo. Bara tjörv, ungefär.

Måste bara berätta, Lars Winnerbäck som jag, kicks å min älskling var å såg i umeå den 18/11 var helt jäkla underbart! Han är grymt bra, och jag älskar hans låtar!
Måste bara få se han igen, ska se om jag får in lite bilder, dom blev tyvärr inte så bra, för att jag hade en stycke flaggstång typ mitt framför mig. Och alla som känner mig vet ju att jag inte är så lång, så många gånger så såg man inte så mycket. Men jag hörde ju han i alla fall! Det funkade för mig! :)

Lasse W
Underbara, underbara Lasse!


Lars Winnerbäck.
Synd bara att han ser lite halvskabbig ut i långt hår...

Aja..

Jobbade ju på julgalan i helgen! MÄKTIGT!
Och kul som satan!
Showen tyckte jag var suverän.
Klart att det blev lite tungt för axlar, knän och rygg, men det var det fan värt. Så nu är man en erfarenhet rikare, och att man får extra slantar i kassan, det är ju bra som faan det! ;)
Det var extra kul att min baby-angel från östersund/krokom kom och jobbade med jag å kicks i helgen! Faan vad jag har saknat Jenny, hon är som en frisk vind. Jag blir alltid glad att se henne! Haha, shiiit vad vi satt å pratade gamla minnen från odensalagatan 31. Vi kallade det stället våran lilla djungel, vi bodde ju nämligen med 2 håriga hårdrockare å 2 katter, ett litet mysigt kollektiv! :)
Faan Jenny, vi bara MÅSTE träffas oftare!

Underbara Jenny!
Haha, ditt Snyggo!

Jenny å Kicks!
Bryydarna! ;)

Yees, det var det.
Nu ska jag gå å missbruka lite nässpray!

Pöss
//D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygg ansiktsbild du....

2007-11-28 @ 01:35:16
URL: http://sniskan.blogg.se
Postat av: Dessi

Meen gumman, jag ääälskar den bilden!!

2007-11-28 @ 13:10:17
URL: http://imjustme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0