Home sweet home.

Har nästan alldeles nyss kommit hem från Ume. Drygt att köra, och mäkta less jag är på vägen Storuman - Umeå.
Men jag fick låna älsklingens bil, så det gick faktiskt lite lättare att köra. Så nu har han min bil, och jag har hans. :) 
Har btw kommit på att jag verkligen måste skaffa extralysen till Jettan. Hrm.. Dyrt..

Idag så var jag och inhandlade ett par byxor och ett par nya skor, ska nämligen jobba på julgalan i Ume! Jiihaw! Fy satan vad kul, men ack så nervös jag är.. Fast det kommer nog att gå bra. :D

Köpte faktiskt också ett par äckliga mjölmaskar till Kickans äckliga ödlor..  Jag måste erkänna att det var med nöje som jag lämnade över dom till Kicks! Haha.
Jag lite svårt för sådana kringlande saker, eller alla småkryp överhuvudtaget. Huuva.

Nee, eftersom att man ska upp tidigt imorrn och slita lite asle, så kanske det är dags att krypa in i snarklådan.

Gó Natt!

//D


Kommentarer
Postat av: Angelika.E

Tjohoo... njaaa jag tycker inte det blev så himla dyrt.. 1300... 395 för undersökningen och 1000 för att laga två hål.. men som sagt det ska juh betalas, och det känns ! Tycker det ska bli billigare och gå till tandis.. men men ! Kram kram ! :)

2007-11-11 @ 18:22:30
URL: http://www.angelikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0