Jå jå

Skulle ta och städa, och så hamnade jag här i stället.. :/

Jaja, har iaf börjat lite. Tvättar kläder, idag igen.
Har städat min kaotiska burk-skåp, hade en massa burkar everywhere and no were at the same time, typ. + en massa lock liggandes lite här och var. Ett tag undrade jag varför det inte fanns några burkar som inte passade till ett enda lock, och tvärtom. Men det fanns det. Använd ögonen! (Skulle min mamma sagt här..)
Men nu är det skåpet gjort i alla fall, och det behövdes.. Fast nu lär det väl bara ta en enda vecka innan min nuförtiden-okaotiska-ordning-i-burkskåpet börjar på att bli kaotisk igen.. Men det tar jag väl då.. ;)
Har dessutom rensat ur skafferiet, kylen och frysen också, det var en välbehövlig utrensning vill jag lova!
Och gissa vad?! JAG HAR MER PLATS I MIN FRYS!!
Så nu kan jag baka med gott samvete. Hihi!


Nä, ska ta å dänga fram dammsugaren.


Se ya later!

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0