JAAAA

DOM HAR RINGT RÅN MEKKA!!
Omg, satan så kuuuul!

På onsdag så ska jag vara där kl 11 och ha en, tror jag, jobbintervju med chefen Farnas. Wow
Så jäävla kul. Var det någon stans som jag helst ville jobba så var det där. Och jag hoppas verkligen verkligen att jag får börja jobba där.

Shiit, mitt liv har verkligen förändrats 10gg mer på detta halvår än vad det har gjort på 2 år.
Allt detta med Krille, uppsägningen av lägenheten och nu, Mekka!
Och jag är mer lycklig än någonsin!

Nu längtar jag verkligen, verkligen tills på onsdag!!

//D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är mekka?? en restaurang eller?? ikväll ska jag jobba på folkets hur med jimmy... och imorron ska jag på julbord. puss love you!

2007-12-01 @ 14:01:39
URL: http://sniskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0