Jag vill bara börja med att säga...

GRATTIS!

Mången GRATTIS till min kära kompis Jenny Nilsson i Östersund som tog körkortet i måndags! Jiihaw! (Bättre sent än aldrig, som du brukar säga till mig?) ;)

Ooooch, GRATTIS till min andra vän Zanna, som bor i Hammarn, som ska ha bäbis! :) Du kommer att bli en UNDERBAR mamma! :)

Och GRATTIS till min kusin Matte å hans Veronica Lundsten som fick en bäbis idag, ca 13.20! En liten pojke! Äntligen, som jag har väntat på att den ungen ska komma alltså, eller att hon skulle bli på tjocken överhuvudtaget. (Och då snackar vi om väntetiden innan han blev till alltså.)

Life is just to wonderful!

Jaa, och jag kan väl också få ett litet grattis för att jag äntligen tog tummen ur arslet och kopierade mina betyg, så jag kan skicka iväg dom med mitt ej ännu skrivna CV, så småningom när jag ska söka jobb i Umeå. Hrm. One step closer! ;)

Ska ju btw jobba på Julgalan i Umeå den 23,24/11. (I SERVERINGEN!!) Alltså inte nu till helgen, men NÄSTA. Omg, jag känner pirret i magen redan nu. Och dessutom så ska ju min elsk vara där på lördagen och roa sig med jobbet, och det gör mig faktiskt lite mera nervös. Hoppas bara jag inte ska vara vid hans bord och grejja.. :/ 
Jag SKA dessutom ha med mig mitt psykologiska stöd vid namn Kicks! Även om hon vill det eller ej så ska jag tvinga henne att söka det jobbet också, för dom behöver nämligen mer folk. Det är ju tyvärr bara en helg, men man får ju både erfarenhet, och pengar! Två flugor i en smäll alltså! Det skålar vi för! (Och dessutom så blir det säkert tokroligt också!)

Ikwell så blir det tvättstugan, städning och förhoppningsvis lite CV-skrivning med hjälp av Kicks!

Förresten. Nu är det BARA 4 dagar kvar tills jag, Kicks å babe ska fara på Idun Teatern och kolla in Larsan! (Lars Winnerbäck) Ohhh, vad jag längtar! Såå satans kul det ska bli!!
Har velat se han forever and ever, och nu ska det äntligen bli av!
Och det bästa är att jag ska få se han med mina 2 favorit-darlings!
Det kan helt enkelt inte bli bättre!

Nee, nu kom Kicks med mat till mig! Kööörven å mackisar. Mumsfilefjonk!

//Dess




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0