Om allt och ingenting!

Nåå, när man lix ändå har kommit igång med att börja skriva blogg igen så kan man ju ändå fortsätta !

Satt och kolla igenom Annes blogg ikwell, kollade igenom hennes gamla inlägg, särskilt dom om studenten. Shiiit vad nostalgisk man blev. Skulle ge allt för att få vara med om den veckan igen. allt var frid och fröjd i arselhödj! ;)
Kom på hur många man verkligen saknar. Det är fantastiskt hur en del människor kan sätta sina spår i ens själ, hur många som kom att betyda för en, och som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta. Amazing!

Desireé har för övrigt köpt garn. Jag ska, eller tänker försöka mig på, att sticka en halsduk, triangelformad halsduk. Låter säkert grymt skummt, men ni ska nog få se vad lilla jag kan åstadkomma! (Projektet är beräknat att vara färdigt senast vintern 09.) Jaa, och om den inte är färdig då, då får det tamejfaen vara !
Babe, tycker att jag är galen, men det skiter jag i ! ;)

Jag har dessutom blivit medlem i jobbet.se, så nu kan man väl säga att jag är ett steg närmare att flytta till Umeå! För att här vill jag inte vara kvar... Tyvärr.
Fast jag måste få tummen ur arslet och sätta mig ner och skriva ett ordentligt CV, för en del nöjer sig ju som sagt inte med ett personligt brev.. Och hur svårt kan det vara att skriva ett bra CV ?
Jå det ni, mina nära och kära. Det ska jag tala om för er att det är svårt som fan. Suck. :/...
(Gud, giv mig styrka att klara av detta..)

För övrigt så vill jag också tala om att en del av mina stackars blommor håller på att dö, och inte beror det på att jag är snål med vattnet, eller vattnar dom för mycket. (Det är nämligen Kickan som tar hand om den biten) Ne, själva roten och blomman håller på att rymma från krukan. Wieeerd. Måste nog sätta om dom, om jag vill ha kvar dom i livet vill säga ..

Ne, nu ska jag återgå till min stickning!

Kraam!

//D

Kommentarer
Postat av: Kickan

Damn, de va väl ett jäla tjat om sånt dära :P människor, djur och växter måste ha mat,
tillräckligt dessutom! :P

2007-11-01 @ 22:06:54
Postat av: Angelika.E

Haha det är ungefär som kisse då :P Höhö tänkte på Kickans vattning av blommor ! *flinar* Minns du att du skrattade åt mej när jag sa att jag broderade ? Om du inte minns det, så gjorde du det i alla fall ! Men nu har juh du också kommit in i syvärlden ;) Visst är det roligt och pyssla med nånting ? :) Kram kram !

2007-11-01 @ 23:24:09
URL: http://www.angelikaa.blogg.se
Postat av: Dess

Haha, jaa. Du har rätt sis! Kanske man skulle hålla kickan långt bort ifrån allt vad djur och växter heter? ;).. Maybe baby! haha, jaa, jag vet att jag gjorde det. Men att brodera är ju 10ggr svårare än att sticka en sketen halsduk som är triangelformad. Och du, den tar visst jättelång tid att göra, och jag berhöver visst jättemycket garn till den..Märkte jag alldeles precis just nu. OOps. Funderar på att ge den till Jennifer i julklapp.. Hon vill ju ha en sådan där sketen triangelformad halsduk.. Fast det är klart, gillar jag den alltför mkt så får hon den fan inte! Ha! Stickning is faen the shiit! Värsta terapiarbetet jue! ;).. Älskar dig syster, kom hem snaaaaart! Förresten, vart ska ni fira jul? Jag vet inte vart jag ska vara ännu... :( Kyss

2007-11-02 @ 14:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0