sautan !

Jääääävla internet leverantör!!!!!!!!
Har dom skickat en jäkla betalnings-påminnelse om förra månadens räkning till mig FASTÄN jag betalade den! Det ser jag ju för fan på min internet bank ju! Och den ljuger då tamejfaen inte.
Näe, jag ska ringa och SKRIKA åt dom.
Tack, ni förgyller verkligen min dag, Adamo.
Ni ska då verkligen inte få ett enda öre mer av mig, inte då när det gäller oktober månad iaf. Så det så.
FÖR JAG HAR REDAN BETALAT DEN!
Suckers !

Har iaf skrivit färdigt mitt himla CV, fast jag vet då inte om jag blev nöjd med det. Eller om det ska vara skrivet så.. Kanske har jag för höga krav?
Shit the same..

Nu ska jag ringa och skrika åt Adamo ...

//D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hjärtat... behöver dom forfarande folk på julgalan i umeå? jag kanske skulle komma upp och jobba med dej då.. två flugor i en smäll liksom..

2007-11-15 @ 21:38:33
URL: http://sniskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0