jåjå

Oh herre min ge vad det var länge sedan jag uppdaterade min kära blogg..
Det var mkt roligare att skriva förr, nu känns det bara som att det tar emot. Inte för att jag inte har ngt att skriva, eller berätta. Helt tvärtom! Har hänt en massa nya saker i mitt liv! Men jag är nog bara lat, tror jag visst! ;)

Har ju hunnit med att vara i bulgarien i hela 2 veckor med min kära vän Katrin! Skoj, men jag skulle knappast tro att jag återvänder dit igen.. I alla fall inte på ett par år.
Finns btw lite bilder från resan på min pixbox...

Jag har dessutom gått å blivit osingel! ;) Har en underbar karl, som för övrigt är typ snyggast i världen, så nu känns det som att livet är på rätt väg. Eller ja, inte för att det var på fel spår innan. Men nog kändes det som att det fattades något extra i mitt liv.
Så Dess är numera kär och galen! Got Damn!

Den 18/11 så blir det Lars Winnerbäck i umeå! Sautan vad jag längtar! <3

Nä, tidig morgon imorn, dags att sova!

Kyss å Kläm!

//D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0