So..

What happens?..

Jadu, det var en ypperligt bra fråga.

Kickan, gnäll på du om att jag ska uppdatera min blogg!

"Jag har ju inget att skriva om, säger jag".
"Joho du, kvinna. Du har väl massor att berätta om, säger du."

Jåjå, avslutar jag.

Om jag har massor att berätta, varför kommer jag inte på ett skit dårå? DET var en bra fråga om något!
You tell me, fan.

Halloween i helgen.
Typiskt nog så kan inte jag å kickan följa våra planerade planer på att gå ut med en kopp och knacka dörr och fråga "bus eller godis". Det hade ju vart kul om fan. men vi ska fira en vän som fyller år. Kan tyvärr inte gå in så mkt på dom planerna, med risk för att person X får veta det. 
Och dessutom så jobbar jag i helgen, men det går nog bra för att jag får jobba med min babe! :). Hoho!

Oh ja, kickan, vårat lilla "projekt", vart tog det vägen?! Nöe, dags att ta tummen ur arslet å få det done, det kommer ju snart snö, och då kommer dom att frysa.. :/ Buhu...

Btw- jag ääälskar att det har kommit nya simpsons program!

Lycksele idag, var socialt sällskaplig med kickan som skulle skjutsa Maria på sjukan, viggo ville visst oxå hänga på. Vi gick på sctaaan, och på dollar. (Ett besök på Dollar är alltid välkommet, dock ej för plånboken).. Jag å kickan hittade godis, kattmat, tandkräm, gummisnoddar, mascara och fundation. Viggo hittade en jacka & gummisnoddar.

Klar´t å betar´t!

Jamen, se där. Jag fick visst ihop ett meningslöst inlägg om lite onödiga saker i alla fall!

Hejjrå!

//D

Kommentarer
Postat av: Kickan

De var synd ;/ att planen med sprit eller bus gick i kras, annars hade de nog varit sjukt kul, tro jag allt :D hah

Du har ju mycket att skriva om, typ allt som du och jag gör på dagarna.. Okej, du kanske ändå inte har så mycket att skriva om då :P
PUSS!!

2007-11-01 @ 10:40:05
URL: http://xSvanberg.blogg.se
Postat av: Dess

Jaa, synd som sautans! Fast nästa år så MÅSTE vi göra det, det finns inga andra alternativ! ;)

Haha, näe. Jag trodde väl det jag.. Haha.

Puss på re!

2007-11-01 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0