Efter helgen..

Skönt att ha varit hemma hos mamma och pappa! Verkligen!
Man blir så utvilad och glad efteråt! Bättre än lyckopiller! ;)
Det bästa känns också att jag hann träffa nästan alla som jag ville träffa! Bra skit!

Lördagens fest var superskoj! Systrarna Mikaelsson hade verkligen jobbat på bra, och jag skulle tro att Lotta fortfarande inte hunnit återhämta sig! Haha!
Fyllefest till 1000 kan man nog säga, fast jag var ju självklart nykter! Lite jobbigt, men det är väl sånt man ska härda ut också, antar jag..

Idag så fick jag köra annelis finbil för att hämta jennifer på flygplatsen, kul att se henne. Och imorrn så börjar skitungen skolan, jäklarns vad stor hon har blivit. Ska redan börja 9:an.. ojoj..

Imorn så blire ju ultraljud på bääsen våran, skoj!! Får se om jag hittar alla kablar så jag kan lägga ut en liten bild här! Hihi!

Nee, nu ska jag väl ta å kika lite på tv, kanske slumra till lite.. är nämligen hur trött som helst..

Puss å Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad spännande med UL :) Måste skriva och berätta när ni varit där. Det är verkligen bland det häftigaste man kan va med om. Då förstår man verkligen att det faktiskt finns ett litet liv där inne :D



Puss å kram

2008-08-25 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0