Helt fantastiskt!

Idag så har vi varit på ultraljud!
Och tårarna var inte långt borta. Allt känns så otroligt.. Finner inte ens ord.

Man såg sitt lilla liv ligga där i magen och sprattla, sträcka på sig och klia sig i huvudet.. Mäktigt!
Och jag kan inte annat än hålla med Ida ordet normalt har aldrig klingat så skönt i mina öron än vad det gjorde idag!
ALLT SÅG NORMALT UT! Och jag är nog väärldens lyckligaste kvinna!!
Och vi fick också ett nytt datum för förlossningen, ca 31 januari, men har vi fortfarande inte fått bäbisen innan ca 14 februari så har jag ändå inte gått över tiden... Men mellan 31/1 och 14/1 i alla fall! ;)

<3    Bäbisen våran, 17 veckor gammal + 3 dagar. Otroligt! 



Även lite mer info.. :D

Min graviditet - BF Lördagen 31 januari 2009.

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 26 aug 2008.
Din graviditet startade Lör 26 apr 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Lör 10 maj 2008 (ägglossningen).
Du har gått 122 fulla dagar av 280 (44%).
Du är i vecka 18.
Du har gått 17 fulla veckor och 3 fulla dagar (v17+3).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Beräknat förlossningsdatum Lörd 31 januari 2009 
Du har 158 dagar kvar till förlossning.

Nee gott folk, det var allt för idag!

Nu ska jag vara social med Anna!!


Puss Och Kram!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va skönt att allt såg bra ut :D Visst var det häftigt att se den lilla/e där inne? Lilla bebis där inne Zack väntar på sin kompis :)

Hittat uträkningen på familjeliv el? ;)

Vad heter du där? Om du nu har någon sida hihi. Näe dags att ta tag i dagens bestyr. Pussa magen från oss! :)



Kram kram

2008-08-26 @ 12:37:36
Postat av: Anna

Så roligt för dig och er! Vad spännande det blir :)

2008-08-27 @ 07:50:29
URL: http://tuesday.blogg.se/
Postat av: Johan

Gu se roligt för er =) Grattuleras =)

2008-08-27 @ 21:30:29
URL: http://www.jhagberg,blogg.se
Postat av: Ida

Det är inte förns man är på ultraljud och hör ordet normal som man verkligen förstår innebörden och skönheten av det ordet ^^,

Så bra för dig att allt var som det skulle. Ska på mitt andra ultraljud nu på tisdag. Spännande spännande :)

Puss på dig gumman!

2008-08-28 @ 22:50:26
URL: http://un4giveabl3.blogg.se/
Postat av: Jenny

14 februari är alla hjärtans dag! då vill jag ha din bäbis i hjärtepresent!!! <3 Och dessan du måste svara när jag ringer, det finns sååå mycket att berätta!! Och så vill jag höra din röst... Älskar dej!

2008-09-09 @ 23:28:55
URL: http://sniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0