snabbis..

Sitter vid datorn, och har nyss (!) käkat frukost! Ganska sent med frulle vid denna tid med tanke på att jag ändå gick upp kring 10-tiden.. Men men.

Dricker en varm kopp Earl Grey Cream- te. Påminner mig om Östersund, och "zoo-lägenheten" HAHa. Alla våra te kvällar framför paradise hotel! Mysigt!
Skulle nästan kunna ge mitt liv för att få gå tillbaka, för bara, en stund och uppleva allt igen.. fast bara nästan!

Måste bara informera, igår kväll så tog min älskling sin sista snus! Och jag är såååå stolt!! Hoppas att han klara det! Han sa ju från början att han skulle sluta när vi är på förlossningen, men ju tidigare, desto bättre!
Och ja, jag har slutat jag med. Snattade en snus av syrran igår, men tyckte mest att det smakade perkele!
Fast ibland så kan jag känna ett enormt sug efter något, det är nog en kombination av graviditets-sug och nikotin-sug, så det är tamejfaen inte så lätt alla gånger! ;)
Och godis kan man ju inte vräka i sig hur som helst heller, jag vill ju som inte så upp så mycket mer än vad jag kunde ha gjort i vanliga fall, för då blir det nog ett helvete och banta bort alla extra kilon sedan efter bäjbisen pluppat ut och allt..
(Och det där med extra kilon, det ligger nog som en förbannelse över våran familj..)

Nää, undra om man ska ta å gå igenom garderoben och kolla vad man ska ha på sig ikwell.
Wohoo!

See ya!

//Dess

Kommentarer
Postat av: Katrin

Grattis till graviditeten !

tråkigt bara att man inte fick reda på det ifrån dig själv utav på omvägars håll..



Krams.

2008-08-09 @ 22:55:06
URL: http://katrinlindberg.blogg.se/
Postat av: Lotten

Hello,inne å kikar en stund!

inte lätt å välja bå allt d där,barnvagn,bilbarnstol å allt d där om inte annat så kostar d så jävla mycke cash! ghaa

men jag tycker du kan lägga in nån bild på magen iaf =)

Å gå ner i vikt efter graviditeten är inte så jättesvårt sj har jag gått ner 17 kg nu på ett halvår å rasar fortfarande fast jag äter som en häst :O

Du har inte fastnat för nå speciellt n som du måste ha?

Jag fastnade för pucko,va bara pucko som gällde!

så en dag kom micke hem me en låda Pucko 24st å sa d nu har du pucko sluta gnäll haha :D

mm dn lådan va slut på 2 dagar så några stycken slank ner ja vill sägga mellan 2-6 st om dagen hehe =) för vanlig oboy smaka inte alls lika!

men hoppas du annars mår bra =)



Kramar

2008-08-13 @ 10:01:20
URL: http://sverigelotten.blogg.se/
Postat av: Lotten

jo en annan sak.."kul" att du "hörde" av dig när du va i stan...

2008-08-15 @ 19:02:32
URL: http://sverigelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0