"Back in town" ;)

Hoho, uppdatez pågår.. wow.

Omg vad jag är sämst på att skriva blogg, syster påpekade det idag. Jag har ju inget att skriva om, sa jag.. Meen, skriv om din graviditet då!
Jojo, det skulle jag väl visst kunna göra. Men det kan ju bli tjatigt.. ;P
Aja, kan inte rå för att jag har lite mycket idétorka när det gäller bloggen, kombinerat med brist på lust att skriva..
Dom som känner mig mest och bäst, dom pratar jag med jämna mellanrum med, så dom får bra nog mycket uppdatering om vad som händer i mitt liv.. SÅ dom går det ingen nöd på! ;P
 Ni andra. Ja, ni får väl vänta tålmodigt på uppdateringar! ;P

Idag så var jag och älsklingen och provkörde en mitsubishi (fuck vilket svårt namn, var tvungen att ropa in krills så att han fick skriva det.. HAHA) årgång 02:a. Vi har nämligen insett det, Nissan kommer helt enkelt inte att funka. (Jävligt synd, för att Nissan är tamejfaen mycket enklare att skriva än mitsubishi.. Och bara den anledningen gör det bra nog mycket värt att behålla den...)
Aja, den kommer att bli för liten, helt enkelt. Med tanke på att vi har våra 2 älsklingar som i packningsväg kräver en hel kattlåda och 2 st. katt-transportboxar, så, njaa, en ny bil är en mkt bra idé, man kan ju liksom inte börja slå ut väggar i en bil... 
Och sen så kommer vi ju att behöva en bäjbisvagn, och en sådan tar ju liksom upp lite mera plats än ett A4-ark..
Så en ny bil blir det, minsann! På måndag till och med!
Den är svart, lite mera porrigt än rött.. Men porrigare än så blir det tyvärr inte...

Sen så åkte vi på Barnens Hus och kollade in barnvagnar, snacka om att dom BARA borde få ha 2 st sorter och 2 st färger att välja mellan!!!!! Det är nog inte meningen att det ska vara enkelt, för det är det inte. Jag trodde att jag visste vad jag ville ha, men icket. Nu känner jag mig lite mer förvirrad än vad jag gjorde innan vi hade kikat. Uteslutningsmetoden får nog bli "Ole, Dole, Doff".. Yepp. 

På Lördag så ska vi ha Personalfest! Så jääääkla kung!!
Jag å Kicki ska anordna en tipsrunda, det ska bli roligt att se allas miner och uttryck! ;)
Förhoppningsvis så blir det en toppenkväll med god mat och trevligt sällskap!
Ska dra med mig kameran och leka lite "papparatzi"!

Ohhh, Idag kom min älsklingsgumma Jennifer hem. Hon har varit borta från oss i 3 veckor. Så det var riiktigt roligt att få se henne igen!
Har en känsla av att vi kommer att få se riktigt mycket av henne här hemma! ;P

Jaa, se där. Skam den som ger sig, nu fick jag ju minsann ihop ett litet inlägg.
Om det var läsvärt eller inte, det bedömmer ni!
Jag har iaf gjort mitt! ;)

Kyss å Kläm!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har hittat hit :)

Inte kan dte bli tjatigt att skriva om din grav, det är ju det störstaste största som kan hända i ens liv darling :D Åsså vill jag då ha lite bilder med jämna mellanrum så man ser den goa magen växa å ta form hihi.



Va roligt med en ny bild!!! Bruuuuum bruuuum haha.

Ja visst är den en djungel av barnvagnar! Jag tror vi funderade i flera månader innan vi visste vad vi ville ha :) Men när man väl vet då vet man ;) Som du säger man tror man vet vad man vill ha men sedan så åker man iväg och kikar och känner lite på vagnar och rätt som det är så ändrar man sig.



Näe nu är det visst någon lite man i familjen som rivit ut alla dvd filmer för tionde gången idag haha bäst att gå och plocka lite.



Pussar å kramar från oss

2008-08-08 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0