Utkast: Tröttaste kvinnan ...

Tröttaste kvinnan i världen, det är jag det!

Blev inte så mycket av uppdatering de senaste dagarna pga att vårat internet inte funkade som det skulle, men nu är det tillbaka och jag är lycklig igen! ;)
Har klippt mig, det blev lugg denna gång! Nytt och fräscht! Häärligt, fast morgon-frillan brukar ju tyvärr aldrig vara den snyggaste. Jobbigt att man måste kliva upp lite tidigare än vad man vanligtvis vill eller brukar enbart för att fixa frillen så man kan se liite proper ut iaf.. Jåjå.

Typiskt, typiskt, typiskt.. Jag hittar faaan inte min kabel till kameran, så därför blir det ingen bild på jag å ny-frillen.. Sorry Kicks, men du får vänta till på fredag, för då kommer jag å krills å VÅLDGÄSTAR dig på byllan!! ;)


Speciellt tjock tycker jag inte heller att jag har blivit, bara en liten kula på magen min! ;) Längtar så otroligt mycket tills exakt om en vecka! För att då får vi kolla på våran bebis!! (26/8, kl 08.00)
Ska bli hur spännande som helst!!!
Då får vi ju ett foto, det ska jag minsann lägga ut här, så ni får se på våran kärlek! :D
Hoppas bara att allt är ok, det är det nog. Men man kan ju lixom inte riktigt låta bli att vara lite nojjig.. Men allt är nog i sin vanliga ordning! Yes!
Var ju hos barnmorskan i fredags, det var roligt! Hon tom skröt på mig! :D
Hon sa att alla värden var i sin ordning och att bebisens hjärtljud var normala! (Det är ju huuur mäktigt som helst att få höra på bebisens hjärtljud!!)
Åh vad jag längtar tills den sista januari! Dagarna går ju så sakta, känns som att det är en heel evighet kvar..


Nee, nu ska jag försöka sova en sväng, sen upp och laga middag! :D
Eller förresten, det bli matlagning på en gång, hinner ju inte sova.. Fan.

Puss å Kram!


Kommentarer
Postat av: Johan

Hehe man få tacka ne de kändes inte som de heller :) ska bli skoj att komma tebax =)

2008-08-19 @ 17:41:33
URL: http://jhagberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vill också skaffa en bäbis!!!!!!!!!!!!

2008-08-19 @ 17:49:52
URL: http://sniskan.blogg.se/
Postat av: ida

iip! Det är ju snart ni får kolla på er bebis jue! Oh, det är en upplevelse som aldrig förr. Vänta bara tills du får se fingrarna och tårna. Och näsan! Shiet... Jag började nästan böla :)

Hur mår du nu då? Fortf. illamående eller har det lugnat ner sig?

Kramilur

2008-08-24 @ 11:17:08
URL: http://un4giveabl3.blogg.se/
Postat av: Anna

Stort grattis till bebisen! Vad spännande med ultraljud. :) Lycka till med allt! Jag ska se till att följa hur det går för er. :)

2008-08-25 @ 10:48:34
URL: http://tuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0