Ääntligen!

Yees, äntligen så har vi internet! Fast jag har inte riktigt bestämt mig ännu om jag tycker att det är bra eller inte. Eftersom att det inte är draget bredband hit (hur jäkla B är inte det? Vi bor I umeå, och det är INTE draget bredband hit till huset????) så det blev iaf ett mobilt bredband, Telia. Jaa, jag får väl se om en månad hur många ramsor jag har dragit bara pga av detta.
Plus att vi köpte trådlöst tangentbord och mus, och det suger lite åsnedase, faktiskt.. Tex nyss så kände jag bara för att slå sönder skiten och kasta den ut genom fönstret!
Men det blir nog bättre..

Jaa, idag är det den 14:e februari, allahjärtans dag.
Kul.
Jag jobbar ikväll till 21.30.
Kul.

Jag hinner knappt träffa min darling idag, för han jobbar nu, till halv 4, och då har jag ju redan åkt på jobbet..
Suck.

Nee, maybe dags att kirra lunch?

Kyss å Kläm!

//D


Kommentarer
Postat av: Anders

Hejdu, laget? Sa du har flyttat till umea, ser man pa. Hoppas liket lever!

2008-02-18 @ 07:18:33
Postat av: D

Men heeej!! Fanken vad kul att höra av dig, det var ju som sagt ett bra tag sedan!.. Yees, det har jag. Känns bra, men samtidigt så saknar jag ju storuman. Eller iaf vännerna där! Rackarns, hur är allt med dig då? Trivs bra? Kram på dig!

2008-02-19 @ 11:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0