Aloah!

Hej hej på er, främlingar! ;)

Nu sitter jag bara hemma å väntar på att tiden skall rusa, så jag får fara å jobba lite. Funderar starkt på att fara förbi HM en sväng också så att jag får köpa mig en jacka! (Fick världens anti-min-garderob-ryck igår och var tvungen att köpa mig lite nya kläder..) OCH för första gången så har jag köpt ett par byxor som inte är utsvängda där nere.. OCH jag trivs i dom!!!!
Och så förståss i all kläd-hysteri så hitade jag mig en jacka på HM, en fin en! ;)

Jaa, nu är det ju bara en jobbardag kvar, sen så blir det storuman, och en helg full av urpackning av lägenheten och städning. Kul.
Mitt kusinbarn Filip ska ju döpas på lördag också, hoppas att jag hinner på det. För det skulle verkligen vara kul!

Occcch, jag måste bara berätta.
Vi eller jaaa, älsklingen min har köpit en lägenhet.!
På ersboda!
En riktigt riktigt fin 3:a!
Såå, jag hör av mig lite längre fram ang, inflyttningsfesten! ;)

Hhihi.

Nee,nu måste jag gå å göra mig lite snygg!

See ya!

//D

Kommentarer
Postat av: Katrin

Å va kul med lgh, det blir ju bra med en 3:a, då får ju alla ni plats och lite svängrum.
Kan du inte ta en bild på jackan från hm med din digitalkamera och sätta in här på bloggen så att man får se vad du fundar ??!
Puss & Kram - Skumbanan, vi kanske ses i helgen då?!

2008-02-21 @ 12:10:46
Postat av: D

Heey babe! ;)
Jaa, jag vet! Känns verkl. superbra!
Haha, du, det behövs ej, jag köpte den!! Klart att vi ska träffas i helgen! Puss å Kram!

2008-02-22 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0