Fattar inte ens att jag orkar bry mig en uns.. ?!
Spelar ju ingen roll vad jag tänker el tycker..


Fredag idag skönt som sautans, ska alldeles strax fara å jobba, kul kul!
Ledig i helgen, så då ska jag, min älskling, hans lilla kusin Kim å älsklingens vän å hans 2 vänner från sthlm kika på ngn skotertjafs på nolia. Hoppas att det blirkul dårå..
Sen så har jag försökt att ragga upp min kära syster Anneli så vi han gå ut å käka middag på lörd. kväll. Bara hon å jag! Myyysigt!

Längtar efter min familj, å kickan, katrin, katta... :'(

...Längtar efter min farmor..

Kommentarer
Postat av: katrin

Hej gumman, jag längtar efter dig med ;D
och kickan med, bäst jag skriver det iaf hon läser detta oxå, haha ;P
KRAMAR

2008-02-29 @ 16:39:16
Postat av: Kickan

Haha. inte mer än rätt av katrin för jag läser minsann ;P
Jag längtar efter dig med, och katta, och katrin jue !!..

2008-03-02 @ 20:30:36
Postat av: Angelika

Jag längtar också efter farmor ! :( Men vi får tänka att hon har det bra där hon är nu ! Nu får hon vara med farfar o Marita. *kramar om min kära lillasyster*

Vi ses den 14:e... för du ska väl på begravningen ?

Älskar dej !!

2008-03-04 @ 16:09:36
URL: http://www.angelikaa.blogg.se
Postat av: jenny

Saknar du inte mej?? :'(

2008-03-06 @ 15:36:16
URL: http://sniskan.blogg.se
Postat av: D

JOO Jenny darling, jag längtar efter dig också!
Puss/D

2008-03-20 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0