Rackerirackarns!

Vad länge sedan det var jag uppdaterade min blogg.. Hrmm.
aja, kan bero på bristen på tillgång till internet! Yeah.

Är verkligen trött som en gnu, ungefär.
Klev upp typ 20 över 6 i morse, hopp in i duschen, på med kläder, ge katterna mat, sen schvish in i rääcer-doris å upp hit till storuman! Yees, I´m back in town.
Ska nog en sväng till villis ikwell btw, med kicks å förhoppningsvis marina!
Fast först det händer så måste jag packa ungefär 3248242389 lådor med skit (som jag har samlat på mig under ca 4 år?!) å sen så måste jag nog sova en sväng också. Annars så är jag nog ingen vidare trevlig människa, och det vill vi ju vara! ;)

Är i alla fall i full gång med packningen, garderoberna är nästan tömda, och i köket så är det bara skafferiet, skåpet under diskhon och gardiner + blommor kvar.
Så man kan verkligen säga att det går framåt! ;)

Nee, ingen rast, ingen ro, dags att arbeit vidare!

Puss!
//D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0