Huh..?!

Vart i hela fridens stora namn ska jag börja? Det finns alldeles för mkt saker i min lägenhet.. Och jag vet som sagt inte var jag ska börja..
Kläder?
Porslin?
Suck! Finns det ngt värre än att flytta?
Jo, klart att det gör, men inte för mig, inte just nu !

Inhandlade 2 st tårtor som jag skall bju jobbarkompisarna på imorgon å på måndag! Hoppas att det blir uppskattat! :D
Fattar inte vart dagarna har tagit vägen, det har gått snabbt!
Tyckte att jag nyss började jobba på Byllan..

Yeah yeah, dags att kolla tvättelinen kanske?

Puss!

//D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Uscha, gumman jag lider verkligen med dej! fy fan vilket helvete de e å packa alla förbannade saker... Börja med all jävla skit du inte ska packa upp sen.. Typ skabbiga prydnader (om du har några) oviktiga papper, som ändå är så pass viktiga att man ska spara dom, redan lästa böcker. ja och min favorit- sängkläder i sopsäckar! Love you!

2008-01-09 @ 02:10:39
URL: http://sniskan.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hejsan! Jo visst är det jag.. Här är det bara bra, gör lite av varje, går skola, jobbar och så har jag ju två underbara hundar som tar en hel del tid, eller det är väl lite som man gör det. Du har flyttat till Umeå nu va? Brukar vara där ibland. Kan ju alltid höra av mig när jag kommer ner :)
Kramar//Cizzi med hundar

2008-01-09 @ 15:07:31
URL: http://www.cizzis.webalbum.se
Postat av: emmy

meeeh tänk du flytta till umeå?! ;>

2008-01-26 @ 09:01:57
Postat av: Sandra L

Men HEJ kära kusse!!
= D

Hur är det med dig?
Hörde av moster att du flyttat å det borde jag nästan kunnat räkna ut när jag inte sett dig på länge...

KRAM

2008-02-01 @ 15:33:40
Postat av: Denice

Hey skrutt.. Ska du flytta?
fan vi har inte haft någon kontakt alls sen vi gick ut skolan och jag tycker det är jätte synd!
Varför svarar du aldig på mina mess dummis?
Hoppar du mår bra iaf. Tänker på dig.
Puss.

2008-02-06 @ 14:56:37
URL: http://dede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0