Tjo!

Hej å hå i lingonskogen. ;)

Slänger in en liten snabb uppdejt innan jag ska käka lunch å sedan smita på jobbet..,
   Har jobbat som en tok i helgen, och jag kan inte förstå mig på folket, som hellre vill gå ut och fika än att ligga hemma och vara bakis (Kajsas kommentar).. Och jag håller nog med henne.
   För att det var minsann allt annat än lungt på Konditori Mekka i helgen. Särskilt igår, när vi dessutom bara var 3 st som slet arslet av sig.. Men men, jag överlevde ju iaf! ;)

Imorrn så har jag, dumfan, bokat tvätt tid kl 6 (!) imorrn bitti. Men kläder måste jag ha, och jag vill hellre ha dom rena än skitiga!
   Så, eftersom att jag börjar halv 3 imorrn också, så kan jag offra min skönhetssömn och vara effektiv och tvätta i stället! Nog för att jag kommer att få dra många vackra ramsor om hur fruktansvärt idiotisk jag är som bokar en tvätt tid såsdär tidigt på morgonkvisten, istället för att ligga och sussa sött i sin säng.. Men den smällen tar vi då! ;)

Ne, nu är det dags att ta å göra lite lunch, så jag inte blir sen..

Puss!
//D

Kommentarer
Postat av: kattafattanoll

Hejdu :) jaaa, du er verkligen tokig som bokar tid då! men du gillar å tvätta kanske ;P

kommer det inga bilder på magen snart?! Saknar dig! :( Puss

2008-11-04 @ 13:46:29
Postat av: Linda

du är galen, jag vaknar typ 7 varje morgon men skulle aldrig ställa mig och ta en tvättid kl 6 på morgonen, haha, du är galen :O Kommer det inge bilder på din bääsmage snart? Hur stor du har blivigt nu.. :D

2008-11-05 @ 10:14:35
URL: http://gaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0