Lite utmaningar..

Syrran min har utmanat mig på diverse utmaningar, som jag ej har fullföljt. Så jag tänkte, nu är det förbanne mig dax! ;)

Så..
Fem gånger fem" heter den här utmaningen! Alla som läser de här måste skriva in sin egna "Fem gånger Fem" lista i sin blogg. Berätta sedan när den är färdig så att man kan snoka igenom den.


Fem saker i min frys :
Bär, älgfärs, pyttipanna, piggelin och leverbiff!

Fem saker i min garderob :
Pyjamas, mammabyxor, mammatröjjor, (vanliga) byxor och massa linnen!

Fem saker i min väska :
Plånbok, nässpray, läppsyl, gamla kvitton och extra trosor! ;O

Fem saker i min bil :
Löv (haha), Kupévärmare, garagenycklar (extranycklar dock), cd-skivor och solbrills!

Fem saker i mitt badrumsskåp :
Parfym, hårmoussé, hårspray, hårklämmor och topez.



One down...

Och här har vi då en till..
Då ska man tydligen skriva 5-7 märkliga saker om sig själv ...


1 . Jag är kär för första gången i mitt liv! ^^ (Och det är verkligen på riktigt!)
2 . Jag önskar i hemlighet att jag kunde sjunga.. FINT.
3 .Jag skulle vilja ta danslektioner i typ salsa, eller rumba.
4 . Jag är en sådan där omtalad "näspetare" när jag kör bil..
(Ouu! Grose! Sorry, haha.)
5 . Jag ogillar att se på tex Extreme home makeover, inte för att det är dåligt, utan för att jag inte orkar bli "känslosam". För att det vet jag att jag blir när jag ser på det. Men det dom gör är vacker och fint!
6 . Jag har en slags fobi för gamla mjölkprodukter. (
Huurven!)
7 . Jag HATAR när man bara lämnar matrester och tex annat i slasken.. (Bort! Bort! Bort! På en Gång..)

Denna var riktigt svår, faktiskt. För man fick verkligen tänka till! För man vill ju, och samtidigt inte, berätta saker folk inte vet om en själv. Jaa, hoppas att ni fortfarande tycker lika mycket om fröken desireé edlund som ni gjorde innan! ;)



Denna har jag dock snott från min Jenny Granlund!
Detta är en lista man bara får besvara med ETT ord. Roligt! :D


1. Din mobiltelefon: SonyEricsson
2. Din äkta hälft: Kristoffer
3. Ditt hår: Slingor.
4. Det bästa du vet: Kärleken
5. Din dröm inatt: ?
6. Din dröm/ditt mål: Bäbis
7. Rummet du är i: Gästrum
8. Din hobby: Mat
9. Din skräck: Ensamhet
10. Vill du vara om 6 år: Gift?
11. Var du igår kväll: Hemma
12. Vad du inte är: Hungrig
13. En sak du önskar dig: Bäbis
14. Var du växte upp: Ankarsund
15. Det sista du gjorde: no.2 ;O
16. Dina kläder: Mysiga
17. Din TV: Platt
18. Ditt husdjur: Katter
19. Ditt humör: Trött
20. Saknar du någon: Jenny
21. Din bil: Mitzubishi
22. Något du inte har på dig: Nattlinne
23. Favoritaffär: ?
24. Din sommar: Kooort
25. Älskar någon: Många
26. Favoritfärg: Blå
27. När skrattade du senast: Idag
28. När grät du senast: Igår?
29. Favorit grogg: WhiteRussian
30. Ditt toapapper är: Mjukt.

Se där. Då var den oxå färdig! Hihi!

Ne, nu apan, sen soffan!

Puss!
//D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dej mest!!!!

2008-10-21 @ 14:24:53
URL: http://sniskan.blogg.se/
Postat av: Catlady

Fan va du är härlig ;)

2008-10-30 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0