Typiskt! ;)

När jag väl ska ta å städa, så hittar jag såklart en massa annat som måste göras.. Tex att sätta om blommorna! Tråkigt, men vill vi ha kvar blommorna vid liv, eller i någorlunda bra skick, så måste dom sättas om..
   Och detta satte jag igåg med vid ett tiden, och de enda jag har hunnit med är de i köket. Jag tror att jag skiter i de andra, tar dom vid ett annat tillfälle!
   Men nu har jag iaf tvätten i maskiner, och ska alldeles ta fram dammsugaren, måste dock bara kasta ut katterna först, så dom inte blir ihjälskrämda av mitt dammsugeri! ;) Hohoho..

Imorn så ska jag på den förberedande föräldrakursen, igen! ;) Och denna gång så hoppas jag att jag får med mig min Karl! Han är ju nämligen ledig imorn, så det skulle passa perfekt! :D
   Denna gång är jag dock inte lika nervös som jag var förra gånen, nu har jag ju vart där en gång iaf, så nu vet jag ju ungefär vad detta handlar om! 
  
Åhh, ja just det ja! Igår var jag och Elsk och badade på umeå simhall! Det var riktigt trevligt! Eller vi simmade, och jag som är typ världens mest otränade tjej, har ju såklart världens träningsvärk i armarna! Men det är det fan värt! Tror jag ska ta och fara och simma fler ggr.
   Jag tycker ju inte att varken promenader eller joggingturer eller gym är något för mig..
Men simning är roligt!

Ne, nu är det dags att ta nya tag. Jag som tar så oerhört lång tid på mig för att städa, så det är nog verkligen dags att jag sätter igång igen! (Annars så blir jag väl uppe hela natten!)

See ya!

//Dess

Kommentarer
Postat av: Guldlock;)

Såklart h*n blir snygg alltid !

Skitkul att följa med er här på gravidresan =)



Med mig är det bara fin fint ! =)

du..grattis i efterskott!!! -skämms-

KRAM!!

2008-10-08 @ 17:37:51
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: lotten

kolla en uppdatering ;)



hopp förädra grejse går bra,sj va vi aldrig på nå sånt.



pöss

2008-10-08 @ 19:03:30
URL: http://sverigelotten.blogg.se/
Postat av: Frida

Äntligen lite uppdatering i bloggen :)

Har varit utan internet i evigheter känns det som så nu har man mycket att ta igen haha ;) jäkla gubbar som inte kan göra rätt när de ska koppla in nätet. Aja nu har vi det iaf så man ska väl inte klaga. Va roligt att äntligen få se lite magbilder på miraklet i magen :) Ett kilo är ju ingenting du gått upp! ;P själv hade jag nog ökat sisådär +10 vid den tidpunkten. Men då skyllde jag på att i slutändan innan allt är klart så väger ju bebis och allt cirkus tio kilo ;) :) Hoppas allt är bra med er. Hälsa Kusin vitamin min.



Kram kram

2008-10-09 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0