Fredag.

Måste bara börja med att säga; Jag älskar när folk kommenterar mina inlägg! :D Fortsätt så, plz! ;D

Jaa, igår var jag ju som sagt hos tandhygienisten, och det gick väl finfint. Hon babblade på, och jag satt där och var bara stressad (13.40 hade jag tiden, 14.30 började jag arbeit..)
 Såå det var rätt ont om tid, speciellt då jag måste anpassa mig efter bussarna, och dom går ju knappast var tionde minut.. Aja, Jag hade tur, det skulle ta 20-30 min, jag var klart på en kvart! :D Wohoo. Så jag han i tid till jobbet, minsann!
Jag tyckte nog inte hon sa något jag inte redan visste.. Men men, hade man tid, så var det lika bäst att gå! Gratis dessutom. Bra skit!

Sitter nu och väntar på att tiden skall gå så att jag får åka ner och jobba, skulle ju egentligen vara ledig i helgen, med tanke på att jag jobbade förra helgen. Men då bytte jag ett söndagspass med C, så jag jobbar ju på söndag, och sen så fick jag ta S pass nu imorn, och ett tu tre så jobbar jag hela helgen, igen! Och jag jobbar även nästa söndag (Söndagar är bra, det ger ju bättre OB än vardagar!) Och förhoppningsvis helgen efter nästa.. (Ska försöka byta med tanke på att min Kicks kommer den 26,27,28/9) Men det är ju bra skit, lika så bra att "passa på" att jobba medan jag orkar och kan!

Och jag vill ju verkligen vara ledig den helgen då kicks kommer, hon fyller förresten "stora damen", för er som inte visste det! 20 bast! Yeah babe, du blir inte tonåring längre! Hihi!

Nästintill helt ensammen blir jag i helgen också, min pingla ska fara och jaga med schteefan i helgen! Hoppas att dom fäller en stor en så vi överlever vintern! ;) Hah.
Tur jag har mina småbäbisar (Kisse & Madicken) så jag inte blir totalt ensammen och övergiven! ;)
 Nää, det ska faktiskt bli lite halvskönt att få lite desireé-tid, tror det behövs!

Nu ska jag kirra utseendet, sen så blir bussen och jobbet next!

(Btw- jag tror jag kände min bäbis röra sig i magen igårkväll, kan inte ha varit så mycket annat.. FANTASTISKT!!! Jag var till och med tvungen att fälla en lite tår! Ohhh vad jag läääntar tills den blir större så jag känner rörelserna bättre!)

POK!
//Dess

Kommentarer
Postat av: Frida

Asså du måste fasen förklara närmare exakt va du gjorde hos tandläkaren, fattar fortfarande nada haha :)



Åsså ber du kära Kristoffer att fälla en stor jäkla älg åt oss med så även vi med lite tur kanske överlever vintern ;)



Det där med lite egentid tror jag faktiskt kan va ganska viktigt för oss "damer" ja även för karlarna oxå. Men just att få va lite själv å bara vara om du fattar? ibland brukar Andreas ta med sig lilleman på en promenad så jag ska få vara lite själv. Även om hans promenader inte är övedrivet långa (och jag i ärlighetens namn oftast hinner börja sakna dem och ha tråkigt hihi) så blir det ändå lite tid då jag "bara är":)



Näe nu ska jag dricka upp mitt kaffe å mummsa upp min bulle :D



Puss å kram

2008-09-05 @ 14:18:30
Postat av: Frida... igen ;)

Ja men just ja glömde ju en sak :)

Va roligt att du känt bebis var säker den lill* som sloge n liten frivolt där inne :)

2008-09-05 @ 14:19:40
Postat av: Kickan

JAG TÄNKER ALDRIG BLI VUXEN!

Jag är inte ens tonåring än, det kommer vid, tja, sisådär 30 ^^

2008-09-05 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0