Torsdag.

Snackade lite med min Sis Angelika igår. Hon tyckte minsann att jag skulle lägga ut en bild på barnvagnen.. Såå här kommer en bild på våran , eller jag har hämtat denna bild från internet, men iaf. Våran ser ungefär ut som denna..

:D

Den är verkligen snygg! Jag ÄÄÄLSKAR DEN!!
;)


Nu ska ska klä på mig, sen så blir det att gå på konsum och inhandla tandkräm, för det är vi tamejfanken utan! Tandkräm bör man ha, minsann!
Sen så blire att knalla iväg till folktandvården på ersboda och ha ett samtal i och med graviditeten. Spännande. Visst. ;)

Puss å Kraam!!

/Dess

Kommentarer
Postat av: Frida

Sicket vrååååålåk :D

Folktandvården i samband med graviditet? haha det var nått nytt jag aldrig hört talas om ;) ska man va extra noga med tänderna när man är gravid el?

Allt bra med er?



Puss å kram hela dan

2008-09-04 @ 14:04:55
Postat av: Johan

Villken värsting den lär gå fort ;)

2008-09-04 @ 18:07:54
URL: http://jhagberg.blogg.se/
Postat av: Kickan

Jävlart vilket race jag ska ha med den där, de kom och gå tokfort :P hah

2008-09-04 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0