Dess blir lite.. avslöjande.. ;) Eller nåt.

Hej å hå.

Fredag idag! Yeeej!
Herregud vad dagarna går SAKTA, det händer ju för fan ingenting?!
Man sitter hemma, ensammen. Varvar mellan datorn, tv´n och köket... Dessutom så sover man typ bort hela dagen, man vad spelar det egentligen för roll? Känns ju ändå som att man inte gör något meningsfullt..

I Tisdags så var jag ju iof ute och fikade med en väldigt söt vän, Christina. Jag har inte umgåtts med henne på fleeera flera år (typ sedan jag gick i 7:an och hon i 6:an) så det var verkligen superdupertrevligt! ^^
Kändes skönt att göra ngt annat än att sitta i denna förbannade lägenhet..

Pratade även med underbara Ida i fonen i över en timme i förrgår. Det var också superdupertrevligt! Ganska fränt, för hon och jag sitter ju liksom i samma båt. Hon ska ha bara 5 dagar innan jag! :O
Så hon förstår mig på ett sätt som jag tror att ingen annan gör..

Idag så ska jag på Ersboda Vårdcentral, ni förstår, jag har en "skinnflik" på min vänstra nippel, och som ni kanske hittils kanske har anat så skall den ju givetvis inte vara där. (offcourse)
Så vad gör den där, undrar säkert ni.
Eh, jo. Det undrar faktiskt jag med.. Så jag har inget bra svar att ge er.
Faktum är att det är ANDRA gången jag ska dit och ta bort en skinnflik från vänstra bröstvårtan.
Huuva, ont kommer det att göra, Garanterat!
Så det är lika bra att få den bortskuren INNAN bäbis kommer (Eh ja, om ungjäkelen vill komma någon gång vill säga, annars så kanske jag borde låta skiten sitta kvar..) för när den väl kommer, så vill den ju (förhoppningsvis) bli ammad, och då kommer det nog att vara en smärtsam uppgift att amma från vänster bröst om den där satans jäkla fliken sitter där den sitter ju nu. Yej.
Tur att svärfar inte jobbar idag, för han ska skjutsa dit mig, känns inte sådär superlockande att gå dit i -20, särskilt när man inte äger ett par riktiga täckbyxor som man kan ha på sig. (Givetvis så är man för fet för dom man redan har..)
Jaa, gott folk, nu har ni läst hur trevligt Dess ska ha idag. Åka till farbror doktor och blir skuren i nippel´n.. Jippi Ka Yay Motherfucker.
Hoppas att ni får det trevligare..

Gosh vad jag är lycklig idag.

//Dess (a.k.a surfittan)

Kommentarer
Postat av: Frida

Va skumt med en skinnflik, den måste jag fasen få se nån gång ;)



Hoppas det gick bra iaf, tur att du tar bort den innan bebis kommer :) Kan göra nog ont i början då man ammar och har man då en skinnflik ivägen kanske det skulle blivit ännu värre.



Haha "aka surfittan" den var bra den ;)

2009-01-16 @ 17:07:14
Postat av: Jenny

Ska försöka ge dej en ordentlig uppdatering i bloggen baby, men annars är du mer än välkommen att RINGA om du har trökigt! Love u! puss

2009-01-16 @ 18:13:10
URL: http://sniskan.blogg.se/
Postat av: Ida

Ajaj, det låter inte alls kul. Men jag hoppas att det gick bra för dig i alla fall :)

Ah, tyckte det var så underbart att få prata av mig lite med dig. Du är underbar! ;D

Puss

2009-01-17 @ 10:36:18
URL: http://un4giveabl3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0